Mijn lijst met blogs

zaterdag 9 augustus 2014

Uitslag Giveaway door Geert de Giraf

Hier is hij dan...de uitslag van mijn eerste giveaway!

Normaal gezien ging dit blogberichtje eerder verschijnen, maar een technisch probleem gooide roet in het eten.
Geert de giraf stond erop dat hij de resultaten mocht doorgeven, wat ik natuurlijk een leuk idee vond!

Maar helaas, Geert was in Afrika familie gaan bezoeken voor een paar weekjes.
 Tijdens de laatste avond van zijn trip,op de Nacht van de Giraf, amuseerde hij zich zo dat hij helemaal de tijd uit het oog verloor en de volgende ochtend het vliegtuig naar Belgie miste!

Hij was zo van streek dat ik beloofde op hem te wachten om de resultaten mee te delen.

Vanochtend kwam Geert aan in Belgie. Vanuit een lekker schuimbad heeft hij de reacties op de giveaway bekeken...


En hij heeft zijn besluit genomen!
Proficiat aan Sofie en Annemie Kuyken!

Jullie mogen doorgeven wat jullie het liefst willen, het theepotje of het cupcakeje en in welke kleuren!

3 opmerkingen:

  1. Dank u, Geert de giraf! (En Karlien natuurlijk ook) Verras mij maar met een origineel cupcakeje... Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en Geert ziet er geweldig uit na zijn zonnige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het theepotje in het groen!!

    BeantwoordenVerwijderen