Mijn lijst met blogs

zondag 27 juli 2014

Gehaakte cupcake en theepotje + Giveaway!

Mijn blog van vorige week was best heavy, en dus besloot ik om deze week een volledig andere toer op te gaan.
Genoeg zware kost, tijd voor...lekkere onvervalste Engelse romantiek!
Mijn inspiratie voor dit thema haalde ik uit  Daphne's Diary, een dagboek in de vorm van een tijdschrift vol tips over wonen, tuinieren, knutselen,...
Rode draad en sfeer in dit tijdschrift is dus de typische Engelse romantiek, en daarmee ging ik aan de slag.

Ik wist nog niet precies wat ik wilde maken, maar na wat rondgekeken te hebben op blogs en sites viel mijn oog op twee haakwerkjes die ik op de blog van haakmuts vond.

Het zouden dus een cupcakeje en een theepotje worden, uiteraard in het roze, dankzij mijn melige romantische bui :-).

Dit zijn de afgewerkte projectjes:


Het cupcakeje (om in te bijten!)


En het schattige theepotje.


En omdat ik nu drie maanden aan het bloggen ben, heb ik besloten een eerste giveaway te doen!


Wil je graag meedoen, beantwoord dan in een reactie op dit blogbericht de volgende vraag:

wat is volgens jullie het leukste/schattigste van de twee projectjes: het cupcakeje of het theepotje EN waarom? 


De twee leukste/meest originele reacties worden uiterlijk op 3 augustus uitgekozen en mogen kiezen tussen een gehaakt cupcakeje of een theepotje, compleet met bevestigingshaakje voor sleutelhanger, in een kleur naar eigen keuze!

Veel succes!





6 opmerkingen:

  1. Zal ik de spits afbijten? Ik vind ze beiden suuuuuuuper leuk! En kan dus bijna niet kiezen. Maar als ik nadenk wat ik in het echt het lekkerst vind, is het zeker wel het cupcakeje! De kleurtjes van het cupcakeje gaan echt goed samen. Super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anne Uytterhoeven28 juli 2014 om 12:22

    het theepotje, doet mij denken aan het servies van mijn oma vroeger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cupcakeje, ziet er zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annemie Kuyken31 juli 2014 om 21:15

    alletwee zijn leuk, maar het theepotje zou perfect passen bij het poppenservies van mijn dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lucie Aertgeerts2 augustus 2014 om 01:49

    Het theepotje, het ziet er heel mooi afgewerkt uit ondanks dat het wel een heel prutswerk lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het theepotje heeft mij gecharmeerd van de eerste maal dat ik het te zien kreeg
    vind het een beetje nostalgie van vervlogen tijden

    BeantwoordenVerwijderen