Mijn lijst met blogs

zondag 17 augustus 2014

Hangertje vogel uit fimo

Met het minder goede weer de laatste dagen, ben ik al helemaal in herfstsfeer.
Overal het back-to-school-thema, kaftpapier en kleurpotloden.

En daar horen ook nieuwe kleren bij natuurlijk...
Ik ben al enkele dagen bezig met ideeen opdoen voor mijn najaarsgarderobe.
Veel rondkijken op internet, rondkijken in mijn kast op zoek naar spullen die een make-over verdienen, en rondkijken tussen mijn verzameling wol, op zoek naar de juiste kleur voor een nieuw projectje.

Velen vinden het een ramp, dat de zomer op zijn einde loopt, maar stiekem kijk ik al uit naar mooie bruine herfstlaarzen, zachte poncho's en prachtige kleuren in de bomen.



Omdat ik de laatste dagen voornamelijk bezig ben geweest met bovenstaande zaken, en de voorbije weekends best druk waren, heb ik niet veel tijd gehad voor grote creaties.

Gelukkig heb ik wel even tijd gemaakt om een hangertje uit fimo te maken.
Het was lang geleden, die fimo, maar toch altijd leuk om te doen!

Na een paar keer opnieuw te beginnen en veel prullen, is dit het resultaat:


Na zo'n lange fimo-break ben ik best tevreden met het resultaat.

Na het hangertje af te bakken, heb ik het vernist met hoogglansvernis, speciaal voor fimo.
Ik vond dat het wel een beetje glans kon gebruiken.

En daarmee ben ik vertrokken, het eerste najaars-accessoire!







3 opmerkingen:

  1. Oh, super leuk, mooi, gedetailleerd... Wauw! Ik krijg ook terug zin om met fimo te zitten "prutsen", want dat is het in mijn geval wel. Alleen denk ik liefst nog niet te veel aan herfst, maar dat zal je wel begrijpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderdaad, dat begrijp ik zeker! :-) se-heg, prutsen...jij hebt over het algemeen veel meer geduld en feeling voor zulke dingen dan ik!

      Verwijderen