Mijn lijst met blogs

zondag 8 juni 2014

Redding van een vrolijk zomerjurkje!

Het mooie weer is volop in het land!
Tijd om eens in de kast te kijken wat we op zo'n prachtige dag kunnen aandoen...

En toen viel mijn oog op een jurkje, helemaal achteraan in een hoekje van de kast.
Ik had het jurkje eens op de kop kunnen tikken voor een appel en een ei.
De felle kleur sprak mij meteen aan!

Jammer genoeg was het een strapless-jurk, een concept waarin ik mij toch niet perfect op mijn gemak voel...
En dus werd het verbannen naar een donkere hoek van de kast...tot vandaag!

Ik had nog een restje zwarte tricot, daarmee maakte ik eenvoudige schouderbandjes.
Het strapless-probleem opgelost en omdat ik de schouderbandjes expres wat breder maakte, heeft het nog een lichte vintage-toets bijgekregen.
Twee vliegen in één klap, dus! :-)

Dit is de foto VOOR de aangezette schouderbandjes:

En dit is de foto van ERNA:

Door deze kleine ingreep heb ik een jurkje gered dat ik anders nooit zou aandoen!
Het wordt alvast één van mijn favoriete zomer-outfits!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten