Mijn lijst met blogs

zondag 6 september 2015

Het Roze Retrokussen


Nadat ik het boek "Haken en kleur" kocht, en ik dit kussen zag, was ik meteen verkocht.
Dit moest en zou ik ook hebben!!
Dus vol goede moed begon ik aan de granny squares.
Maar, Karlien heeft altijd net iets minder uithouding dan ze in de eerste plaats denkt, dus na enkele vierkantjes was ik het zat.
Vierkantjes in de kast, wol terug op de plank. Laten we het project gewoon vergeten, is de gemakkelijke oplossing dan.
Tot ik onlangs in die vergeten hoek van de kast in kwestie iets aan het zoeken was, en de vierkantjes er-letterlijk-uitvielen.
Ik bekeek ze eens goed en zag dat ik er 9 had...hmm, dat maakt toch ook een vierkant?
Het patroon schreef er 25 voor, maar ik had een klein kussentje dat exact groot genoeg was voor een 9 op 9! :-)
Vanmorgen werkte ik het kussentje volledig af, ziehier het resultaat:


                                 De achterkant werkte ik simpel af met zuurstokroze stokjes :-)

Een mooi roze retrokussentje dat nu mag pronken in de zetel!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten