Mijn lijst met blogs

maandag 22 december 2014

Merry Christmas!

Allereerst aan iedereen mooie Kerstdagen en een gezond, gelukkig Nieuwjaar toegewenst!

2014 was een mooi jaar, mijn kinderdroom om ooit een boek uit te geven is uitgekomen, de geboorte van mijn blog en heel veel creatieve inspiratie.
En een mede-blog-maatje, samen hebben we vele uurtjes gepruld, gesukkeld en daar veel plezier om gehad.
Dankjewel voor die fijne en leerzame momenten, Sofie!

Ook aan Vriend, al mijn familie, vrienden, kennissen en collega's, bedankt voor de fijne momenten van afgelopen jaar en voor de interesse in mijn blogje!

En om dit passend weer te geven, dacht ik het in de vorm van een leuke kleurplaat te doen.
Trouwens 1 van de laatste projectjes van het oude jaar!

Het concept ' kleuren voor volwassenen' is best leuk, al is het een heuse beproeving voor Karlien om de hele plaat ook netjes af te werken :-)






Merry Christmas and a happy New Year!

Karlien

1 opmerking:

  1. Ook voor jou een zalige kerst! Het voorbije jaar was super mede dankzij jou!!! Bedankt! Op naar een nieuw en misschien nog beter jaar! Maar eerst dit jaar spetterend uit gaan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen