Mijn lijst met blogs

zondag 2 november 2014

Meneer Konijn voor het goede doel

We blijven hier in de popjes- en knuffelsfeer hangen...
Maar deze is voor een goed doel!

Via de website van Het Stoffenhuis kwam ik bij de "Meneer Konijn-actie", een actie van Q-music.

Dit in samenwerking met Inge Snuffel, bekend van het boek "Feest in't knutselbos", en het Stoffenhuis, waarbij je de kant-en klare pakketjes kan kopen om een konijntje te maken.

De opbrengst van de verkoop van deze pakketjes gaat naar vzw Kindergeluk.


En omdat ik absolute voorstander ben van creativiteit voor het goede doel, schafte ik mij meteen een pakketje aan met het patroontje en de stof.

De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk en overzichtelijk, in een mum van tijd zat mijn konijntje in elkaar!

Hier komt hij piepen!



Je kan er ook voor kiezen om de afgewerkte Meneer Konijn terug te bezorgen aan Het Stoffenhuis, zij verkopen hem dan verder en schenken die opbrengst dan weer aan vzw Kindergeluk.

Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar ik vind mijn konijntje zo lief dat ik hem toch nog nog even bij mij hou...:-)



2 opmerkingen: