Mijn lijst met blogs

zondag 20 april 2014

Welkom in de wereld van Karlien

Goedemorgen en welkom op mijn nieuwe blog!

Ik ben een happy twintiger die samenwoont met haar vriend.
En ALTIJD met iets bezig is...

Het begon allemaal met een oma die mij de liefde voor het haken al op heel jonge leeftijd doorgaf.
Nog steeds ben ik gebeten door de haak-bacterie, je zal zelden bij ons binnenkomen en geen haakprojectje zien liggen op tafel, op de kast, of het favoriete plekje van de Vriend om een haaknaald tegen te komen...in de zetel.
Behalve natuurlijk als ik weet dat je komt, zodat je mij niet kan betrappen. Nè Nè! :-)

Daar kwam dan het concept naaien bij. Enkele jaren geleden kreeg ik een tweedehands naaimachine van een collega.
Het was meteen grote liefde tussen ons, best wonderlijk, meestal wil het tussen mij en machines niet echt lukken...
Ik volgde een workshop rokje maken, een simpel A-lijntje.
En zo heb ik stapje per stapje gezet in de naaiwereld, met veel tips van blogs, stapels Burda's en knipmode, en ja, heel af en toe eens een mislukt project.

Voor deze hobby's is natuurlijk veel plaats nodig, want geloof mij, je verzamelt door de tijd heen meer stofjes en wol dan je verwerkt krijgt!
En daarom stelde Vriend voor om een hobbykamertje te installeren.
Plaats genoeg dus voor mijn naaimachine, stoffen, wol, haakpennen en lectuur hierover.
En OK, een beetje rommel.

Dit ben ik in het kort, ik hoop snel met meer te komen!

Groetjes,
Karlien



1 opmerking: